"svampinjoner"

Annki på jobbet sa idag till mig att jag är så rolig... ^^

Det var när vi höll på o diskutera våra vilda framtidsplaner på vad vi "borde" göra istället för att slava åt kommunen.

Vi berättade för "vår" sjukgymnast om våra vilda planer när hon plötsligt addade champinjonodling på önskelistan o jag frågade bara helt oskyldigt om hon inte fått nog av svamp genom jobbet.

Tänk jag kunde nästan höra slanten när den trillade nedåt innan hon fattade vad jag menade. Då log hon o så sa hon att jag är så rolig....

Hahaha jag som tyckte att jag var SÅÅÅÅÅ fyndig.

Jag vet inte om det räknas som ett plus eller ett minus att man får så sjuk humor av att jobba i hemtjänsten... eller så är det bara såna som HAR sjuk humor som gillar att jobba i hemtjänsten.

Så är det nog... 









O den som inte fattar skämtet har nog aldrig jobbat inom vården.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0