Onsdag

Idag ska jag försöka jobba. Magen inte helt 100 än men jag ser tusingarna flaxa iväg och igår behövde jag ändå inte sova middag. Gjorde inte många knop heller för att va ärlig men. 
 
Igår var jag iaf sugen på mat. Men idag känns det lite igen i magen. Alltså det är så skumt så det finns inte. Varning för äcklig info nu men jag kan konstatera att magen inte klarar av att bryta ner fettet just nu. Typ så. 
 
Man blir lite psycho av att gå hemma isolerad. Men igår fick jag iaf ett snabbt besök av grannen.
 
Hennes dotter ville klappa pålle.. Så då klappade vi lite pålle en stund. O lät fjant leka med hennes fjant. Nåja, leka va väl att ta i. Den hunden så totalt i sin egna bubbla 😂 att fjanten gav upp lekinviterna.
 
Hund nr 2 straffade ut sig o fick sitta kvar i bilen. Hon blev som en galen furie o skulle visa vem som bestämde. O fjant sa att hallå, jag bor här låt inte sådär för då låter jag lika. O sekunden hon sluta så slutade han 😂😂😂 alltså det finns inget grudge i den hunden what so ever. Han vill verkligen inte bråka om han slipper men kom inte o tjafsa för du får igen direkt med minst samma mynt.
 
Snön vräker ner igen. För vilken gång i ordningen har jag tappat räkningen på. 
 
Knappt luftat min kamera i fånen de här dagarna men nån bild har det blivit. 
 
Nu är det bokat. Årets roligaste löparfest typ. Nåja, färggladaste iaf alla kategorier. Color obstacle run. Woop woop så kul det ska bli. 
 
Nu måste jag träna bara 😂😂 o före det måste jag bli frisk. Blah
 
O fick en fråga om att va med på vårruset också. Yayy såklart jag vill svarade jag. Sååå två lopp inplanerade iår. O cykelvasan om min kompis får som hon vill. Huvva. 9 mil. Nåja hon gjorde det förra året sååå ska bara finna pengarna till allt. Sponsra någon? 😜
 
Apropå vädret ja
Favorit i repris
 
O så några som dök upp i mitt flöde o som bara råkade bli sparade för att ah, lite så äre 
 
En flashback till för 3 år sen sisådär och framåt. Då blev jag verkligen provocerad till den punkten.
 
Lean mean killermachine. Eller kanske mer typ såhär
😂😁😳
Nåja
Jag vaknade med en låt i huvudet. Spelandes. Bästa sättet att bli av med dem sägs va att spela dem på riktigt. 
 
Nja, det funkade inte. Eller behöver man spela den fler ggr än 5 på raken kanske? 10 kanske är bättre? 
 
Jag kommer sitta på det där jäkla apt idag och gnola att jag är en wild Child 😂😂😂
 
https://youtu.be/UGxfT00NZl8

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag vet! Gör en crowdfunding på insta! Funkar jättebra 😜 Sen kan du springa så många lopp du vill 😂😂😂 Kodjo må ha sina issues, men slåss med andra hundar gör han inte! Försvarar sig inte ens om han blir påflugen... Söt-Göte ❤️

Svar: Vilken bra idé 😂😂 jag ska genast komponera ett tiggarbrev o lägga på insta 😂😂😂
Kalla mig M

2019-03-13 @ 19:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0