Torsdag

Denna dagen - ett liv. 
 
Asså fy tusan för den här jobbdagen. Den hörde inte till topp-10 av bra dagar.
 
Nåja. Dagen är snart slut. Och jag med den. Haha nä men typ. 
 
Jag orkade inte åka o träna, så som jag hade planerat. Stresspåslaget idag var inte att leka med. Planeringen sket sig både innan lunchrasten och efter.
 
Det fick bli en softa i stolen framför kaminen kväll istället. Jag köpte hem rökt lax som fick bli kvällsmaten. Och semla till efterrätt. 
 
Jag tror dessutom att jag ska ta kväller nu alldeles strax. För jag mår blah. Såå trött. 

Blogg.se verkar ha strul igen. Jag vägrar fortfarande att ladda ner appen för att kunna blogga. Men men
Ett par bilder från idag får avsluta inlägget när jag inte kan uppdatera Bildbloggen. Kommer inte in dit nämligen. Tack då blogg.se
Men näe. Inte ens det fick jag göra som jag ville. Laddade upp 3 bilder men raderade 2 för de kom i fel ordning. Nu får jag inte lägga dem i inlägget igen.
Jaja
Återkommer när skiten behagar funka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0