Måndag

Usch så illa jag har sovit inatt. Jag har vridit och vänt mig. Frös som en toka när jag la mig och såå trött att ögonen gick i kors. Vaknade sjöblöt. Men hade ju tre filtar och ett extra täcke över mig som fick åka av då. 
 
Sen har jag snurrat o försökt hitta en skön plats i sängen. Hamnade på tvären till slut. 
Är rätt kul att kunna se exakt hur man sovit. 
 
Jobbade ju i helgen. Slutade 22.00 i lördags och började 7 igår morse. 
 
Hmm det blir svårt med att få ihop ordentligt med sömntimmar där emellan. Betänk att jag har en halvtimmes resväg också. 
Skärmdumpen tog jag i går. Drömde mardröm där nånstans också. Jag var på Säters fasta paviljong och gick men kände obehag o visste att jag drömde så lyckades faktiskt avbryta drömmen. Det är rätt coolt att jag har börjat kunna göra mig själv medveten om att jag drömmer o att jag kan styra hur jag ska agera i drömmen när det är obehagligt.
 
Det tyder väl ändå på nån form av högre självmedvetenhet? Att jag känner mer att jag har kontroll över mitt liv.
 
Ska hjälpa en vän att flytta idag. Jag var där igår också. Mentalt jobbigt pga olika omständigheter utifrån men jag skulle aldrig neka att hjälpa till med vad jag kan.
 
Såå nu lär jag sätta fart med dagen
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Känner igen det där att vakna genomblöt av svett och sen inte hitta en enda fläck i sängen att somna om på.
Vad är det där för App? Lr är det en app? Hur mäter den? Nu blev jag ordentligt nyfiken

Svar: Det är armbandet som jag fick låna. Fitbit.
Kalla mig M

2019-02-04 @ 11:48:01
URL: http://marrresmams.blogg.se
Postat av: Marianne

Aha, får kolla lite närmare på det

2019-02-05 @ 19:41:13
URL: http://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0