Ledig dag

Ledig dag. Välbehövligt.
 
Tog mig i kragen o slängde mig faktiskt i säng riktigt tidigt igår. Ja tidigt för att vara jag. 
 
Ställde heller inget larm för jag hade bestämt mig för att sova tills jag vaknade. 
 
Mmmmm
 
Första gången jag vaknade o kollade klockan så var den bara runt sju. Hell no, tänkte jag och vände mig om. 
Nästa gång var hon åtta. Still fuckin hell no, o så vände jag mig om igen. 
 
Men 8.30 gav jag upp sovandet. Fick ihop 9h 32 min så det var väl bra.
 
Jag har motionerat ponnyn på halvt framtinade grusvägar. Längtar tills man kan gå utan is som gör varje steg till en livsfara. Han njöt tror jag. 
Sen tog jag kaffet i solen mot husväggen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0