Fredag

Ledig dag. 
 
Tror att mina 2 hjärnceller tog ledigt också. Usch så trött o trögtänkt jag känner mig idag. 
 
Hade medarbetarsamtal igår med chefen. Jag fick iaf inte avsked på gråpapper. Nej jag sköter mig visst rätt okej. Hmm o jag som känt att jag varit lite off på sistone o tänkte att nu får jag lite bassning.
 
Frukosten blev i brunchtid sisådär. 
Välling, smoothie och kaffe. O så min medicin. Snart ätit slut på den där 10-dagars kuren. Mitt minne är bra men kort så har missat ett par tabletter sisådär. Det har straffat sig med mensvärk i magen mellan varven. Men det har varit såå skönt att slippa blöda den här dryga veckan som gått sen jag var in med mina besvär. 
Åkte o tränade igår. Soma move. Precis vad min kropp behövde. 
Nyfiken på vad det är? Kolla på fb eller Instagram så finns filmer som visar lite vad det går ut på. 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Skönt när medicinen gör nytta, men slarver...ställ mobilen på påminnelse så du inte glömmer

Svar: Svårt när man jobbar så oregelbundet. Men kuren är slut nu så
Kalla mig M

2019-02-02 @ 12:01:16
URL: http://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0