Sunday

Mot kvällningen igår ramlade kidsen in. 
 
De hade varit o firat sin far som fyllde år. Jag blev överraskad att E hade åkt från Falun. Men inte mindre glad för det. 
 
Det var värt att fira att jag skulle få rå om båda barnen ett dygn sisådär. Så jag skickade dem till stan för sushi. 
Och sen såg vi på film. 
 
Huvudvärken höll i sig under kvällen också. Blev väl inte bättre av att jag blev sen i säng. För jag vaknade med samma envisa värk. 
 
Sovmorgon deluxe. Vaknade 10. Men ungarna sov ännu längre. 
 
Nu på kvällningen skjutsade jag hem sonen till sig. Vi tog middag på donken. 
 
När jag så småningom åkte hem igen var det sent. Ja först hjälpte jag sonen röja lite. Vi körde över ett bord till soffan som stått på logen ett tag. Så nu börjar det se trivsamt ut.
 
Ica en snabbis. Kattmat o mjölk var prio ett men mer råkade få följa med. 
 
Fick en smärre chock när jag såg tempen ute. 2 grader bara. Jaiks. 
Så nu är det officiellt höst. 
 
Blöh if U ask me.
 
Snart fullmåne. Och stjärnklart. Såklart det blir kallt då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0