Onsdag

Missinassen igen. Ska sova strax iaf. 
 
 Fick ikväll ett fint betyg på fb av en fd chef och tillika anhörig till en fd brukare. Det värmde mitt hjärta att få veta att jag är ihågkommen för att jag gjorde ett bra jobb.
 
Jobbkvällen flöt på bra o jag hann stanna o fånga lite av det magiskt vackra som finns omkring mest hela tiden bara man öppnar ögonen och sitt sinne för att se det. 
 
 Fick samtal från farsan nu ikväll också. Han hade visst streptokocker i blodet. Sepsis med andra ord. Blodförgiftning. Inte undra på att han mådde dåligt. O tur att vi åkte med han till lasarettet o inte bara hjälpte han in i huset för att få sova bort det hela. Det hade han nog själv tänkt om han fått bestämma helt själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0