Måndag

Jag har haft lite som legat och pyrt i bakhuvudet ett tag. Saker jag grunnat på och fnulat lite på när var och hur jag skulle dryfta det. Det har varit en orsak till min energiförlust och fått mig så äckligt trött.
 
Igår var det dags. Och ja det var ungefär precis som jag redan hade räknat ut. Men att bara anta utan att veta är mkt mer energikrävande. Skönt att ha fått det rensat och ur världen. No hard feelings. 
 
Idag hade jag en annan runda på jobbet än förra veckan och det var lite roligt (fast egentligen inte alls kul) att se min kollega reagera exakt som jag efter bara ett par timmar. Inte helt ute och cyklar med andra ord.
 
Efter jobbet blev det en sväng till V-ås med en kärra för att hämta en soffa som sonen skulle köpa. 
Våning 12 fanns soffan på. Whoa, snacka om högt upp. 
 
Kom hem sent efter att ha lämnat ex och kärra i stan och sen handlat. 
 
Nu ikväll har jag roat mig med att förbereda molinogröt för morgondagens frukost. Hackade en knapp dl plommon, fikon och aprikoser o la i blöt. Skippar russinen för de är inte min favvo av torkad frukt.
 
Fotade lite på vägen hem. 
Himlen var så vacker. 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Denna sommar har solen bjudit på ovanligt mycket vackra skådespel.

Svar: Verkligen.
Kalla mig M

2018-09-04 @ 11:40:00
URL: http://marrresmams.blogg.se
Postat av: Marianne

Jaha...nu hinner man inte skriva klart heller innan kommentaren postas 🙄😁
Martin bor på 8e våningen...det är väl tillräckligt högt?!

Svar: Sonen bor på 2:a våningen det räcker gott. Och dotra på första.
Kalla mig M

2018-09-04 @ 11:41:29
URL: http://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0