Lördag

Tog en promenad mot kvällningen. Taggarna utåt när jag började gå. Pms kallas det visst.
 
Orkade knappt med mig själv ens. 
 
Men det är nåt magiskt med skogen. 
Ett par timmar på skogsstigar och mossa med svampögonen påkopplade fick mig att bli lenare i sinnet. Hittade ett ställe där kantarellerna ploppat upp i massor. Så roligt att plocka då.
Inte orkat så mkt mer idag men det får vara så.
 
Fann en fjäder idag igen. En vit fjäder. En hälsning från änglarna.
Eller så är det en duva som ruggar. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Naturen är ju det bästa när man har taggarna på utsidan.Så vackra foton du bjuder på. Det är gott om duvor i sommar, har aldrig sett så många som i år, men har de så vita fjädrar?

Svar: Ja det är nog duvor. Vingpennorna jag hittat är grå. Tror det är deras dunigare fjädrar på undersidan jag hittar. Eller från änglarna förstås. Tack 😊
Kalla mig M

2018-09-02 @ 11:36:34
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: marianne

Då håller jag på änglarna ;)

2018-09-03 @ 15:59:25
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0