lördag

Jobbhelgen pågår. Blir inte så mkt tid över till annat.
 
Sov dåligt inatt med. Min rygg bråkar som sjutton med mig och jag har drömt massa tok inatt med.
 
Om jag inte får sova inatt sen så vettetusan hur min dag på jobbet imorgon kommer fortlöpa. Men men, jag antar att jag får vila på måndag sen.
 
Bildbloggen är uppdaterad för den som vill se. Senaste inlägget just nu är bilder från "trollskogen".
 
För tillfället är jag i en period där jag känner ett behov av att äta mest hela tiden. Månne det är min pms och att det går över snart. Annars kommer det inte sluta roligt. 
 
ja bilden är inte från idag men jag önskar sååå att jag hade en skål med snask framför mig i skrivande stund. Eller en macka, en bulle, en kaka, ett torrt kex. Vad som helst egentligen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0