H som i

Huvudvärk. 
 
Hade min tid hos naprapaten igår. Ja det fanns ju lite att jobba med. Men hey, jag vill väl ha valuta för pengarna 😂😁👍
 
Baksidan med att ha så mkt som ska trasslas ut är att det tar hårt på kroppen och man får lite ont när slaggprodukterna ska ut.  Drick mycket vatten sa hon. Mmm jo jag drack vatten. Men har ändå ont. Hade ont igår också. Gick en sväng ändå med fjanten.
 
Hade inte tänkt plocka svamp men hey. När de bara finns där så vem kan låta bli? Inte fullt ett halvt kilo fick jag ihop. Bakom skjutbanan på skogsstigen. Kan ju tycka att där skulle folk ha gått o plockat men icke. Det är ju ändå en ganska fin promenadväg där. Eller ah iofs de flesta hittade jag på en stig på andra sidan av skjutbanan om jag ska va ärlig. Men det var en skogsväg där också.
Den fick stå kvar. Men kantarellerna fick komma med hem. 
 
Kvällsjobb idag. Kommer va en tung dag känner jag då hela ryggen bråkar efter gårdagens behandling. 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Fy f-n för naprapater:p de misshandlar en alltid men i slutändan blir det ju bra.
Alla hittar svamp, men i min skog finns ingen :(

2018-09-22 @ 12:32:59
URL: http://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0