Walk this way

Sparkade ut mig på en promenad för jag var så trött att jag mest bara slumrade i soffan. O jo man behöver vila om man har sovit för lite. Men man behöver frisk luft och lite rörelse också. Få syresätta kroppen.
 
Det snöade såklart mellan varven. Blah. 
Solen stod lågt på himlen när jag väl kom ut. Sen försvann den innan jag hann varvet runt. Fast mest bakom molnen. Det var inte helt mörkt än.
Alla bilderna från dagens promenad. 5 km
 
Kraschade i soffan igen efteråt. Men nu kunde jag få slumra med gott samvete tyckte jag.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tycker jag verkligen du är värd

2018-10-27 @ 21:04:06
URL: http://korkochkapsyl.blogg.se
Postat av: Marianne

Tröttheten tar en paus medan man är ute sen är det dubbelt så skönt att få sjunka ner i soffan.
Så mycket snö på en av bilderna!!

Svar: De ligger inlagda i den ordningen jag tog dem. Ännu mer snö idag. Brrr
Kalla mig M

2018-10-28 @ 02:08:55
URL: http://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0