T som i torsdag

Somnade på soffan ikväll. 
 
Hade naprapaten inbokad efter jobbet idag. Såklart hade jag en städ inplanerad som sista jobb. Ett ställe där vi alltid blir bjudna på fika.
Min träningsvärk är fortfarande grym så det var en pärs att städa.
 
Naprapaten ja. Inte känt så mkt av min kropp förutom träningsvärken då. Men jodå hon hittade några punkter. 
Tog en promenad genom stan med fjant efteråt. 
Bilder finns i kilroybloggen. 
Här är en av de bilder som inte blev bra. Måste verkligen ta tag i fotandet med systemkameran igen. Vill ju fånga det jag ser. Det är så frustrerande att se vackra bilder o inte kunna fånga dem. 
 
Nu sova för imorrn är det jobb igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0