Hoppla

Jag tog visst en rejäl sovmorgon. Men det är idag och bara idag jag är ledig såå jag tänker inte skämmas ett dugg.
 
6 dagar jobbade på raken och 5 dagar att jobba framför mig. Sen blir det ledigt. 5 dagar. Lite saker inplanerat då. Kryssning och dop iaf.
 
Apt igår och jag skulle bjuda på kanelbullar samt chokladmuffins. Hmm chefen hade också tanken att bjuda på kanelbullar. Så mina bullar tog jag hem igen.
 
Kan jag bjuda på idag. Svägerskan ville fika efter hon slutat jobbet. Ska bara ta mig i kragen och röja lite. Skulle jag gjort igår men fastnade framför tv:n. Var ju Bonde söker för sjutton. O sen blev jag kvar där i soffan. Först framför Maria Wern och sen råkade jag halvslumra framför en rad. Andra program innan jag somnade. Hrmm, i soffan. Kan va därför det blev sen morgon här. För det var tidigt i morse typ jag gick upp o la mig på riktigt.
 
Usch så jag slarvar. 
 
Stannade o fotade igår på vägen hem från jobbet. Bildbloggen har bilderna. 
 
Ibland funderar jag på att låsa den här bloggen. För ett tag iaf. 
 
För de som isåfall skulle va intresserade av lösen går det bra att höra av sig. En kommentar här eller på de andra forum där jag kan nås.
Den mkt mumsiga bullen från igår

Kommentarer
Postat av: Marianne

Sovmorgon behövs ibland, men oj så många dagar du jobbar nästan i sträck, jag som gnäller över mina 9 dagar med bara en ledig.

Jaha, låsa...har det hänt något särskilt?
Jag vill gärna ha lösen isf, om jag får.

Svar: Nej inget särskilt som hänt egentligen.. Bara en känsla jag har.
Kalla mig M

2018-10-04 @ 22:50:02
URL: http://marrresmams.blogg.se
Postat av: Bea

Jag vill gärna ha lösen om du låser bloggen. Du kan gå in på min blogg och kommentera ett inlägg med lösenordet - jag publicerar så klart inte den kommentaren 😎

Svar: Absolut
Kalla mig M

2018-10-04 @ 23:36:56
Postat av: Marie

Åh va härligt med kryssning?
Vilken båt blir det? Vill så gärna också komma iväg från fastlandet för en stund, men ingen som riktigt vill följa med.

Jag vill gärna ha lösenord om jag får. Skriver som Bea; kommentera i min blogg, som jag sen inte publicerar såklart eller skicka ett mejl!

2018-10-06 @ 13:03:26
URL: http://mamafeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0