5 dagar framför mig av bara LEEEDIG tid

Igår slutade jag 14. Skyndade genom duschen på jobbet och drog till stan. Naprapaten hägrade.
Det fanns nog lite att justera den här gången med. Men jag mådde inte lika dåligt efteråt. Så jag tog fjant som fick följa med till stan o gick på en promenad. Bestämde mig att den skulle bli lång och milen får väl ändå klassas som okej? Luftade mobilkameran så tempot blev inte det bästa stundvis.
 
Trött kväll hemma sen även om jag var förvånad över hur mkt tid jag hade kvar av kvällen. Vilken skillnad några timmar tidigare från jobbet kan göra för känslan. Ägnade ju ändå 45 min hos naprapaten och 2h gåendes såå. 
 
Idag var det seeeegt att vakna. Segt deluxe. Men sista arbetspasset för den här veckan så det gick väl hyfsat att sparka iväg mig själv mot jobbet. Var nästan i tid. Nästan. 
 
Ännu kortare arbetsdag idag. Slutade 12. Kändes mysko. Bestämde mig för att utnyttja den lediga eftermiddagen på bästa sätt. Med fjant och min mobil. 
 
Plan A stöp på älgjakt. Insåg att jägarna invaderar nog varje tänkbar älgpassage och jag ogillar uppmärksamhet när jag är ute o skrotar. Så omplanering till en snabbt ihopmonterad plan B.
 
Fläckebo.
Odendisastenen.
 
Ska jag skämmas över faktumet att jag arbetat 18 år i trakten men aldrig åkt dit och tittat? Nåja, bättre sent än aldrig. 
Kanske att det ramlar in fler bilder från de här senaste dagarna på Bildbloggen senare. Men nu ska jag börja fixa inför torsdag när jag o Sara åker på äventyr. Tvätta kläder bland annat. Tjo så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0