Onsdag

Trött
Ont
Allmänt emlig
 
Förkylningen verkar inte vilja släppa taget helt. Näsan tjorvar igen.
 
Jag har lyckats dra på mig en nackspärr som plågar mig. Idag frågade jag en kollega som läser till osteopat om hon kunde klämma lite. 
 
Det kändes bra ett tag men nu ikväll har jag jävulusiskt ont. Vetekudden får arbeta medan jag hänger i soffan och slöglor på tv.
 
Jobbade kväll igår. Det knäppte till och blev riktigt smällkallt innan arbetskvällen var slut.
 
Det var verkligen inte ett dugg varmare imorse. - 17,4 sa termometern.
 
Gnistrande vackert och kallt.
 
Bildbloggen har uppdaterats.
 
Jag fotade kollegans söta hund idag och ett par bilder hamnade i ett av inläggen.
Två fyrbenta praktikanter

Kommentarer
Postat av: Marianne

Emlig..det blev lite nostalgi här..det är nog över 30 år sedan jag hörde det ordet.
Men jisses 17 minus!!!! Och sen regn på det...vilka svängningar

2018-12-01 @ 19:26:05
URL: http://marrresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0