måndag

Måndagen var ledig från jobb men inte fri från saker att göra.
 
Mammografi på eftermiddagen.
 
Usch inte alls någon angenäm upplevelse men nu är det gjort iallafall.
 
Jag hade sån tur att jag fick överta någon annans parkeringsbiljett som det fanns tid kvar på. En hel massa tid kvar.
Men innan jag åkte till lasarettet så åkte jag en snabbis förbi ica.
 
Jo det råkade nog bli så att jag ville ha sushi idag med.
Jag hann inte äta den innan toplessfotograferingen dock. Men den väntade så fint kvar i bilen när jag kom ut igen efter 10 minuter sisådär.
 
Hade bestämt att jag skulle åka och träna efteråt. Så när sushin var uppäten styrde jag kosan mot Sala och träning.
 
Först lyckades jag såklart tajma in när alla skulle hem från jobbet så det tog tid att komma ut ur stan. Sen blev det stopp igen. MIsstänkte olycka innan jag ens såg brandbilarna åka. Lyckades iaf komma av och ta en annan väg till stan. Och kom precis i tid för att snabbt svida om på toaletten och in för träningspasset. 
 
Ett annorlunda pass mot vad jag var van med men det är ju bara bra att få lite olika träning och inte samma samma. Vi avslutade med baby shark challenge. 
not a walk in the park kan jag säga.
 
Men efter träningen tog jag just en walk in the park. Luftade Nikon för första gången på ett bra tag. 
 
Blev sådär men inte så lätt att fota när man har en uttråkad kelpie i ett snöre och försöker knåpa med kameran samtidigt.
 
Jag la in de bilderna som jag blev minst missnöjd med. Ja för jag blev inte helt 100 nöjd med nån såklart. 
Bland annat resultatet av det här. 
 
Avslutade med en kort joggingrunda runt ena dammen. En sträcka av 1 km bara men efter en knapp timmes core så kan det väl vara okej ändå kanske. 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Så mkt sushi som du äter kommer du snart få gälar 😂😂😂

Svar: Äsch då, inte alls.
Kalla mig M

2018-11-06 @ 08:47:25
Postat av: Marie

Om jag ändå hade din vilja för träning. Har inte varit på gymmet på över en månad. Har liksom tappat motivationen lite och har inte ens motivation till att leta efter den..

Jag har sett videon med baby shark men vet inte om jag ens skulle få upp mina båda fötter från marken till att ens börja. Ser ju så lätt ut samtidigt så jobbigt 😂

Svar: Grejen är att först taggade jag min träningskompis i den o skojade om att vi kunde be om den på coren. Sen testade jag den igår här hemma på fm o insåg hur jobbig den är. O så dök den upp som avslutande utmaning 😂😂
Kalla mig M

2018-11-06 @ 18:28:44
URL: http://mamafeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0