Fredagsmys

Ja ledig fredag. Jag har inte gjort så mkt. Jo jag balanserade på stege o bytte den trasiga ljusslangen som satt ovanför dörren till en annan ljusslinga. Nu är det verkligen färgglatt o om jag vill riktigt tacky flashy då det finns 8 olika programlägen. Haha.
 
Hade velat ha vita lampor men aja färg it is.
 
Omslag i vädret gjorde att kylan byttes mot slask och underkylt. Såå halt. Tack gode gud för broddar. Sicken bra uppfinning.
 
På jobbet började de adventsfixa igår. När den rödvita duken åkte på och några hårda karameller (som någon fått från en brukare) slängdes tillbaka på bordet såg jag genast en bild såklart. 
 
Håll med om att det ser ut lite som att de försöker smälta in och gömma sig i dukens mönster och färg. Camouflage döpte jag bilden till. 😁
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0