T som i ...

Ja T som i vad?
 
Torsdagsträning? Ja jag tränade igår.
Träningsvärk? Nja inte alls så farligt. Än iaf. 
 
Somamove för andra torsdagen i rad. Förra veckan fick jag en sån grym träningsvärk att den knappt hann gå över innan det var dags för denna veckas träning. O jag hade besvär av ischiasnerven eller nåt tror jag för vänsterbenet krånglade så jag inte kunde göra allt jag skulle igår. Sviter från förra veckans träning helt klart iallafall. 
 
Fick med mig en kollega. Hon blev positivt överraskad av hur kul det var. Idag märkte hon hur ont det gör dagen efter. O värre blir det. Hehe.
 
Fredagskväll o ledig helg. Hur skönt på en skala? Mucho, I can tell ya that.
 
Inga planer. Tänker ta dagen som den kommer. Hela helgen. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Träningsvärk är skön värk!
Vad är somamove?
Åhhh vilken perfekt helg du har framför dej, här är det låååång lördagspass men ledig söndag!

2018-05-05 @ 08:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0