hoppla

Jag vet inte om det är karma som plötsligt beslutat sig för att göra en utbetalning från pluskontot eller nåt.
 
Hur då tänker ni nu.
 
Jag jobbade mina 8h igår och sen hade jag bestämt mig för att åka och träna. 
 
När jag kom fram till idrottshallen fick jag se att min bror hade försökt ringa mig men som vanligt hade mobilen ställt om sig själv till ljudlös så jag hade inte märkt något. 
 
Jag ringde upp och fick frågan direkt om jag ville åka till Kreta. 
 
Jag visste att min svägerska hade tittat på resa och hittat en för inte så mkt pengar men min ekonomi tillåter verkligen INGA sådana utsvävningar just nu så jag sa som det var att jo det hade ju varit trevligt men jag har inte råd helt enkelt. 
 
Jo men du behöver inte betala nåt för resan sa min bror och fortsatte med att han inte hade någon lust att åka utomlands nu men frugan tjatade hål i öronen på honom om att åka så om jag åkte med så vore det en välgärning typ. 
 
Snabba ryck med att fråga chefen om ledigt eftersom det var mindre än 14 dagar innan avresan. 
 
I morse fick jag klartecken av chefen att jo vi löser det. Åk du. 
 
Såååå på lördag kväll åker jag med svägerskan och 4 ungar till Kreta. 
 
Kanske inte så mkt semester att passa de där illbattingarna men hey, det är sol och bad och en annan miljö. 
 
Så jag har två arbetspass kvar innan jag åker. Jösses!!
Bild på var vi ska bo. Lägenhetshotell. 300 meter till stranden, förvisso via en brant väg men hey, träning varje gång man går till/från stranden. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bea

Men du, vilken grej :)
Passar på att önska er en trevlig resa <3

Svar: Tack 😁
Kalla mig M

2018-05-16 @ 08:06:46
URL: http://beabus.blogg.se
Postat av: Marie

Men åh va härligt!!
Förena lite nytta med nöje liksom. Umgås med syskonbarn och ha semester samtidigt. Lyx!

PS. Vill gärna se bilder från Kreta också. Min man vill gärna åka till Grekland men jag är lite skeptisk mot stränderna då jag upplever de flesta som lite mer steniga.

Soliga kramar!

Svar: Tips på en underbar strand perfekt för barn är Zakynthos, Laganas. Långgrunt och sandstrand. Finns nog nån bild i bloggen från 2016 september när jag var dit. Men absolut kommer du få se bilder från den här kommande resan också. 😄 det är inte bara ett löfte. Mer som ett hot 😂😂😂 Insåg nu att nej det blev inte många bilder därifrån i bloggen för jag mådde ju sisådär just då. Var ju därför jag åkte in the first place liksom.
Kalla mig M

2018-05-16 @ 09:32:24
URL: http://mamafeelings.blogg.se
Postat av: Marianne

Men wow.....det var ju verkligen ett bra byte för både dej och brorsan....

Svar: Ja visdt var det. O det är sååå underbart här.
Kalla mig M

2018-05-21 @ 09:37:49
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0