Greklandsresa woop woop

Jag fick en kommentar av Marie på mitt förra inlägg om stränderna i Grekland. Jag har varit till Grekland en gång tidigare. Till Zakynthos. Jag fick även den resan av min bror och hans familj. För att jag mådde absolut inte bra just då mitt i min livskris efter separationen som jag var. 
 
Man kan ju se på alla bilderna att även om jag ler på vissa bilder så är jag inte gladGLAD. Det gör ont i mig att se mig själv på bilderna för jag är så ledsen för min egen skull. Att jag skulle behöva må så dåligt. 
 
Men den här gången mår jag bättre i själen så den här gången kommer jag njuta på ett helt annat sätt. 
 
På min bildblogg fanns ett inlägg med en massa härliga bilder för den som är intresserad av dem.
 
Här  nedan slängde jag in några instagrambilder från då.
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh! Känns så jobbigt att läsa att du skrev att du mådde dåligt förra gången! Du var riktigt fin på bilderna i alla fall! Och jag är så glad för din skull att du mår bättre inför denna resa!

Lycka!!!

2018-05-16 @ 15:15:22
URL: http://mamafeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0