Flygardan

Nu har jag helg. Jobbade kortdag idag men cashar ju in nån krona extra eftersom det är röd dag. Slutade 12. Solsken idag med. Åkte förbi den lokala lilla icabutiken på vägen hem då jag hade slut på mjölk och bröd. Det råkade följa med lte glass hem också. Och en påse bilar. 
 
Sen jag kom hem har jag pumpat däcken på åkgräsklipparen, fikat och klippt en knapp tredjedel kanske av gårdens gräsmattor. Nåja, jag bestämmer väl själv hur mkt gräsmatta jag vill ha klippt iofs. 
 
Passade på att sola medan jag åkte runt. Dvs jag drog på mig bikinin. Jag är väl kvinna så jag kan göra två saker samtidigt 😂
 
Nu skulle jag behöva hämta hem mer bensin för annars vet jag inte när jag får soppatorsk. Men iofs så blir det en anledning att ge upp för nu sen då. Haha
 
Jag tog en paus för lite påfyllnad av dryck. Har lite ont i huvudet känner jag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0