Torsdag

Ledig dag. Skönt.
 
Att fylla med vad jag vill.
 
Sonen ville ha skjuts till stan. Jag tog med fjant o gick en timme runt stan medan han övningskörde o sen tog vi lunch på Amitai. Jag åt så jag blev lätt illamående. Hade inte hänt om jag inte blivit sugen på deras grillade kyckling med jordnötssås också. Så jag blandade sushi och kyckling o så lite friterade bananer med glass på det sen.
 
Kom hem och blev så akut trött att jag var tvungen o sova middag. 
 
Så min plan att göra lite nytta här hemma sprack med råge kan man säga. Ikväll har jag kört en timmes afrodans på gymmix och nu är jag behagligt trött.
 
 
Natta djur, o sen springa genom duschen och avsluta med en lugn kväll och kanske tv-soffan. Eller sova tidigt? För jo, jag kan nog sova inatt fast jag sov lång middag. Solen är härlig men det tar hårt på krafterna. Och promenaden i solsken tröttade nog ut mig mer än vad jag kände på en gång. Nu blev det ju kallare igen också. Sånt tar också. 
 
Jag är ledig imorgon med. Nya tag då att göra bara vad jag vill. Och lite vad jag måste. Så länge man vill göra de där måstena så går det väl bra.😉
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Men det var väl en perfekt ledig dag?!
Kul med afrodans....nä jag måste nog ta mej i kragen snart och kolla vad som finns på byns gym.

Du. ..din lunch, haha, det kunde varit jag ;) klart du blev trött, all energin gick väl till att ta hand om den.

Svar: Träningsvärken efter afron var inte att leka med ska jag säga. Jösses så stelt det var nerför trappen i morse.
Kalla mig M

2018-03-17 @ 10:42:01
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Marianne

Träningsvärken är en av de mer skönare grejerna med träning 😆

2018-03-18 @ 08:21:51
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0