Söndagstankar

En jobbhelg till ända.
 
Långa dagar. 7-17 men jag har haft en runda där jag fått rå mig själv. Det är skönt att få åka på såna rundor ibland. Där jag liksom bara betar av besök efter besök och får lägga upp hur jag förvaltar min tid lite hur jag själv tycker. 
 
Nu är jag ledig två dar igen. I morgon träning. Fast jag behöver städa lite först. O kanske baka. För på tisdag lägger jag till ett år på min fysiska ålder. Psykiska åldern? Hmmm mja, det är väl det som är det finurliga med att åldras. Då kan man liksom få välja för dagen och stunden hur gammal man vill va och känna sig just nu. Ibland 25 och ibland nästan det dubbla. 
 
På tisdag ska jag också besiktiga bilen. Brrrr undrar hur det kommer gå. 
 
Nackdelen med att sluta 17 är att sen är det liksom inte så värst mkt kvar av dagen. 
 
Det blir nog en tidig kväll. Trött i både kropp och knopp. 
 
Sonen har tillbringat helgen hos sin far. För typ första gången. Jo nån gång tidigare har han sovit kvar. Men det var typ sommaren 2016. 
 
Att han skulle hinna fylla myndig innan det hände igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0