Onsdag

Då var vi på rätt sida om vårdagjämningen. Det blir bättre nu. Ljusare dagar, längre dagar. 
 
Sovmorgon eftersom jag ska jobba kväll. 
 
Kom ner och hittade det här på bordet.
Första tanken - har det varit nån hit?
 
Sen insåg jag att det borde vara sonen som lagt den där. För det finns ingen lapp eller nåt heller. 
 
Det är ett hårt jobb men nån måste ju äta upp tårtan som blev kvar. Så jag anmälde mig frivillig till uppdraget. Haha.
Nåja, det är mer kvar o sonen hade ätit tårta till frukost också. 
 
Nej om jag skulle fixa en matlåda till jobbet istället för o slappa i kökssoffan med en katt på bröstkorgen.
Men jag ska ärligt erkänna att gosa med katten är vad jag helst gjorde resten av dan.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag hälsar grattis i efterskott istället ❤️

Svar: Tack 😊
Kalla mig M

2018-03-21 @ 14:54:50
URL: http://mamafeelings.blogg.se
Postat av: Bea

Ett hårt jobb, men någon måste ju göra det... äta upp tårtan alltså 😂
Och att gosa med katter är man inte nödbedd till heller 😊

Svar: Nej inte så värst va 😉
Kalla mig M

2018-03-21 @ 19:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0