måndag

Jag kom att det var dags att lägga schemat över sommaren också. Huvva. Nu har jag ägnat ett antal timmar åt det där jäkla schemat. Nu har jag iaf lagt allt vad jag vet och jag har tagit en printscreen på mina önskade pass så får vi se hur väl mina önskningar faller ut i verkligheten sen. Det är ju inte bara som att önska hur man ska jobba o sen tro att man får det precis så. Nej det är ju en verksamhet som i allra högsta grad är beroende av att det finns täckning med personal från morgon till kväll alla dagar i veckan. En sjuk människa blir ju inte mindre sjuk bara för att det är lördag eller söndag eller till och med storhelg. 
 
 
Jag drog igång lite Pretty Maids medan jag fnulade med schemat. Och just nu spelar den här så då länkar jag den låten. Men de har många bra låtar. 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Scheman är knepigt, men så bra att ni får lämna önskeschema, har hört att det funkar så för vissa som jobbar inom vården här också

2018-03-14 @ 22:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0