Tisdagstankar

Tog en promenad med fjanten igårkväll och himlen var så vacker. Helt otroligt att vi har så ljusa sommarnätter egentligen.. Det här var ju efter 22.
 
Fick besök igårkväll. Trevligt värre. 
 
Svägerskan skrev o frågade om jag va hemma o om hon kunde komma över. Så vid 20-tiden ramlade hon över en stund med kidsen. Ja o sen gick jag med fjanten när de hade åkt hem igen.
 
I dag på fm ramlade ytterligare en kattspekulant in. Hon hade svårt att välja mellan de två sköldpaddsfärgade. Jag försökte säga att hon kunde ta båda men näe den ena var till slut lite mer tilltalande än den andra. 
De matchar färgmässigt tycker jag nog. Hon har lika söt nos som sin mor. Helt rosa. Älskar hur benen är så fint randiga också.
 
Planen för dagen var att tvätta sängkläderna men dåligt torkväder idag. Nåja. Jag har ju torktumlare om så är.
 
Sen tänkte jag träna ikväll. Russian circle. Blir nog jobbigt men skönt också. Laddade med korv nu så jag orkar träna sen. 
 
Men jag tror att jag ska ta en cykeltur först med fjanten. Han rantar som en osalig ande här. 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Men herre min je vilken liten sötnos....Hur kunde hon neka denna lilla ett syskon med hem..hehe

Svar: Men eller HUUUR!?!
Kalla mig M

2018-07-04 @ 20:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0