Tisdag

Idag skiner solen igen. Från en klarblå himmel. 
 
Jag tog min frukost ute. Rostade mackor med marmelad och ost blev jag sugen på häromdagen så jag köpte hem det igår och så blev det frukostmackorna idag.
 
Planen för dagen? Ta den som det kommer. Ev fika med svägerska och syster. Vi pratade lite om det i lördags iaf. Träna tänkte jag försöka klämma in också. Russian circle. Huvva. Men så skönt efteråt. Och nyttigt.
 
O så visar det sig om exet ramlar förbi nåt o vi ska byta lite takpannor på taket.. 
 
Aja, ta dan som den faller sig helt enkelt. 
 
Jag började dagen bra iaf med solig frukost. Odlar mina fräknar lite i bikinin. 
 
Jag stannade till igår efter att jag varit o handlat. 
Det är så underbart vackert där. Fem minuter på en stenhäll o själen är refreshed igen. 

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh va mysigt att få äta frukost ute!

Hoppas du får fina fräknar. Jag har fått i pannan och på näsan och armarna också. Men det är fint tycker jag!!

Hoppas din dag varit bra också!!
Kram!

2018-07-10 @ 18:49:01
URL: http://mamafeelings.blogg.se
Postat av: Anki

Imorgon onsdag blev de väl bestämt att vi skulle träffas? 😳💕

Svar: Haha var det onsdag 😂😂 nåja
Kalla mig M

2018-07-10 @ 19:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0