T som i torsdag

Vaknade hyfsat tidigt för o va jag o ledigt liksom. 
 
Efter frukosten kände jag att jag var mer trött så jag bäddade i hängmattan o sov en stund till. Så gott nu det går med tuppserenad alldeles omkring sig. Haha. 
 
Tror de hade uttagningar för gal-SM eller nåt. 
 
Lunchen blev snabbmat. 
O så en glass till efterrätt. För ja, glassbilen dök upp här igår. Så var såklart tvungen att handla en låda. Tvungen, hrmm. 
 
Ikväll är planen Summermeet i V-ås. Det som förr hette Powermeet men som flyttade lite för långt bort för att åka o titta på 
 
Jag åker med en kompis o vi tänkte ta oss ut på Hälla o kolla burnouts först. Sen får vi se om det blir nåt titta på cruisingen också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0