seg slö söndag

Gårdagen tillbringades mestadels inomhus. Ledig lat lördag. Eller, jag fick för mig att jag skulle städa lite. Ta bort julen till viss del. Stjärnorna i fönstren får sitta kvar ett tag till. Det är så mysigt med dem. Mycket mysigare än vanliga fönsterlampor. 
 
När jag var ut på gården idag så kom ett plötsligt sug i magen efter att få åka snöskoter. Från lite i fjärran hörde jag nämligen en skoter. 
(foton tagna av exet)
Det skulle vara så skönt att bara få gasa på och känna adrenalinet flöda. 
 
Det där med positivt adrenalinpåslag skulle kunna lösas med en härlig fartfylld ridtur också men har ingen ridbar pålle här hemma heller. Och jag har inte setat på en häst sen i höstas så priset skulle kosta på i efterhand. Men det skulle vara så värt det iofs. 
 
Jag får roa mig med något annat istället. Vika tvätt kanske, haha

Kommentarer
Postat av: Marianne

Snöskoter har jag aldrig åkt...var är dessa foton tagna? Hemma?
En fartfylld ridtur skulle garanterat kosta en ordentlig träningsvärk om du inte ridit på så lång tid...hehe

Svar: Första snöskoterbilden är tagen precis utanför mitt hus på gården för många år sen. Den andra ute på isen av en sjö i närheten för typ 3 år sen när jag tjatat till mig att få göra nåt kul med exet (dåvarande sambo). Jo jag vet ju hur ont det skulle göra.
Kalla mig M

2018-01-14 @ 17:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0