Onsdag

Ledig dag. Tog med mig fjanten till stan o så gick vi en rask promenad i en dryg timme..roligare att gå i stan än här hemma. Mer ansträngande för kelpien också. Andra dofter, andra intryck. Tröttar ut huvudet mer. Vi började i lasarettsparken, gick mot gruvan och svängde sen tillbaka mot stan igen via Hagaberg och Bryggeriet. Sen gick vi genom stan med alla ljud och människor. 
 
Jag vet inte om det var han eller jag som blev tröttast. Förmodligen var det jag. För när jag sen hade handlat och kommit hem så blev det 90 minuters sova som en klubbad i soffan. Var stört omöjligt att hålla ihop o hålla mig vaken.
 
Tittar på Les Miserables men har inte haft fullt fokus på det. 
 
Imorgon är det kvällsjobb igen. Så jag får lite sovmorgon iaf. Om inte katterna väcker mig okristligt tidigt. 
 
Fjanten innan vi åkte till stan o tröttade ut oss lite.

Kommentarer
Postat av: Stina

Fina killen ❤️ Så bra han har det med dig😘

2018-01-04 @ 12:53:52
Postat av: Marianne

Jag antar att chokladhunden behöver mycket mer än 60 minuters aktivitet för att bli trött ;)

Svar: Haha finns inget köra slut i den hunden 😂
Kalla mig M

2018-01-11 @ 08:17:20
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: marianne

😂😂

2018-01-11 @ 15:49:23
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0