Fredag

Ledig fredag. Huvudvärken håller mig sällskap. Trodde igår att jag skulle få migrän. Vet inte om det ÄR migrän direkt men äcklig värk har jag iaf. Mer spänningshuvudvärk tror jag. 
 
En massage hade inte skadat. Fick ju ett presentkort i julklapp. Får se till o använda det snarast. 
 
Idag styr jag kosan mot Falun. Men måste fixa lite här hemma först. 
 
Helst hade jag lagt mig för att sova igen men ... det går ju inte. Vi ska på bio ikväll jag o dotra så måste komma iväg i tid o alltså har jag inte tid att sova nu. 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Men åh! Hoppas huvudvärken släpper och att du får en riktigt härlig kväll med din dotter ikväll!

2018-01-19 @ 15:26:07
URL: http://mamafeelings.blogg.se
Postat av: Bea

Hoppas det lättat i skallen nu för dig. Jag har åxå haft en h-vetesvecka med mycket strul och tjafs runt i kring mig. Har typ varit en zombie sedan i torsdags och tagit långa naps på eftermiddagarna. Inte likt mig. Men hoppas denna vecka blir lugnare - för oss båda ☺️
Kram på Kramdagen 🤗

Svar: Ja det får vi hoppas på. Oj kramdagen hade jag typ missat. Kram i efterskott 😂
Kalla mig M

2018-01-21 @ 14:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0