fredag 2

Jag fick en tid till läkaren. Men inte idag. Utan de hade fått tag på fasta läkare nu så jag kunde få en riktig läkartid och inte bara en akuttid. Kors i taket eller nåt sånt. 
 
Jag slängde ut sängkläderna på luftning idag. Jag tänkte väl chocka kvalstren lite. Så nu är det renbäddat i sängen. Skönt. Jag hade lite hjälp från två mycket hjälpsamma katter. Haha försöka släta ut ett lakan med två katter i sängen kan va spännande värre. 
 
Jag snodde ihop två snölyktor också. För jag blev inspirerad av en vän som la ut en "grisgubbe" på snap. 
O så luftade jag kameran en stund. Men det blev för kallt så jag orkade inte hålla på så länge.
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Fina snölyktor, Önskar vintern hade stannat tillräckligt länge för att jag skulle hinna göra några :)

2018-01-11 @ 08:25:23
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0