Torsdag

Sista arbetspasset på 2 veckor avklarat idag.
 
Återgår inte i arbete förrän den 14 februari. 
 
På söndag åker jag mot varmare breddgrader för en vecka i solen. Förhoppningsvis är det sol iaf.
 
John Blund var nog ute o försökte se fullmånen istället för o strö grus i mina ögon för jag har vänt och vridit på mig inatt. 
 
Medarbetarsamtal och jag hade nog rätt bra koll på hur jag låg till. Sen hur det visar sig i lönekuvertet är en helt annan femma. 
 
Som alltid när det är nåt roligt man ska göra så är kroppen emot en. Den där roliga veckan skulle självklart infalla precis under min semester. Så idag ringde jag och bad om ett recept för att kunna skjuta på blodbadet. Så jag slipper ersätta för ett förstört flygplanssäte. 

Kommentarer
Postat av: Bea

Trevlig resa 🤗 Hoppas du får en trevlig vecka, istället för den roliga veckan... 😋

Svar: Ja så hoppas jag med
Kalla mig M

2018-02-03 @ 16:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0