Back to normal and boring

Japps det är nu härmed bekräftat. 
Det blir inte samma sak att fota fotspår i snö som på en solig strand.
Haha sorry men jag måste få skoja lite om det trista med att behöva åka hem till vintern igen. 
 
Jag har ägnat dagen åt att diska (ja diskmaskinen är visst jätteJÄTTEläskig) då det mesta var skitigt. 
 
Sen har jag kört en maskin tvätt o andra omgången snurrar nu. 
 
Så mkt mer har jag inte gjort. Jag skulle behöva handla också för det gapar lite tomt trots att jag bad exet se till så det blev påfyllt i kylen. Hmmm ja jag vet inte.
 
Jag tömde fickan på jackan jag använt på mina promenader. Skrotsamlare deluxe, det är jag det.
 
Jag fick visst med mig lite sand också i den där fickan.
 
Den högra flaskan med mer och svartare sand är från förra året när vi var till Puerto de la Cruz. Och ja det är också sand som hade samlats i jackfickan vid mitt skattletande. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

En riktig iakttagelse....spår i sanden är mycket vackrare än spår i snön ;)
Sonen och X-et kanske tyckte du fått vila så mycket att du behövde en kickstart i vardagen vid hemkomst? Suck!

Du är inte den enda som samlar "skrot" på stränderna, jag har några glasburkar med snäckor och sand....gjorde en liten ljuslykta, fyllde halva burken med sand, la snäckor i och satte ner ett värmeljus. ...simsalabim!

2018-02-13 @ 11:03:33
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0