Onsdagsfys

Bestämde mig igår för att jag skulle träna idag efter jobbet. 
 
Det kändes mindre lockande när jag väl stod där i omklädningsrummet efter jobbet. 
 
Men jag gjorde det. Jag kom iväg. O körde ett pass russian circle.
 
Träningsvärken kommer va mördande. 
 
Jag blev så full i skratt när vi skulle värma upp för han drog på Sabaton. Tyvärr inte tillräckligt många hårdrockslåtar i spellistan. Han hade förnyat den sa han. Den fick godkänt ändå men jag hade gärna haft mer hårdrock. Man tränar så bra till det ju.
 
https://youtu.be/Pz7ZB0v56Qk

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka övningar ingår i russian cirkel?
Hårdrock funkar att träna till, men jag tycker det är olika beroende på vad jag tränar...

Svar: Jo men helt klart beror det på VAD för slags träning man ska göra. Zumba till hårdrock tror jag skulle funka mindre bra. Jadu vad gjorde vi. Jag vet vad vi gjorde men minns inte namnen på övningarna men Google is my friend 😉. Marklyft, raka marklyft, utfall med skivstång, axelpress, biceps (med en liten push), sidoplanka med vikt på höft, armhävningar, planka, statisk knäböj med vikt, x-hopp, hålla en kettlebell o flytta runt huvudet tätt intill, saxa med benen i sittande ställning, halv burpee typ (fast han kallade den halv köttbulle) o två till som jag inte minns nu för det ska va 15 haha. Jo en till med skivstång iaf där man höll i vikterna o lyfte upp o stod framåtlutad och armbågarna uppåt i lyftet typ. Minns inte namnet på övningen men den tog på skuldrorna kan jag säga. 😁
Kalla mig M

2018-12-07 @ 10:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0