Working class hero (del 2)

Vi använder oss av en app för planeringarna i hemtjänsten. Som vi loggar in och ut oss med. 
 
Jag hade visst glömt logga ut mig i fredags från rspporteringstiden. Hrmm jorå mensåatteeeh det är bra jobbat med 67 timmar på en pass mellan 7-16 må jag säga. 
 
När det var dags att parkera cykeln så muttrade jag en ramsa. För vem bestämde vilka mått som skulle va mest optimalt i ett cykelställ?
Fick knöka in cykeln mellan två andra. Borde va en smärtfri procedur att parkera en cykel kunde man tycka. Men närå.
 
Nu orkar jag nog inte så mkt mer idag. Känner mig helt färdig. 
 
Kaffe o 2 bitar blåbärspaj satt fint iaf. 
 
Himlen med alla moln var dramatiskt vacker när jag skulle åka hem så stannade och fångade ögonblicket. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Det där med cykelställ alltså...varför görs de inte som förr, varannan hög och varannan låg? Då fick man visserligen lyfta cykeln lite men slapp trassla in i de bredvid.
Hehe vad tyckte de på jobbet om att du jobbat hela helgen 😉😁

2018-08-20 @ 19:05:17
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Marie

På våran gård så parkerar två äldre personer sina mopeder i cykelstället; vilket gör det bra trångt för oss andra. Mina barn har dock lärt sig att ställa cykeln på framsidan av cykelstället så de kan låsa fast ramen. För att bara låsa fast i framdäcket känner jag gör ingen nytta.

Gott med blåbärspaj. Jag slängde ihop en rabarberpaj nu till kvällen som jag serverade med vaniljglass. Nöjda barn här hemma 😉

2018-08-20 @ 20:10:20
URL: http://mamafeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0