Onsdag

Ställde klockan på ringning i morse. Gick upp fixade grötfrukost men kom på att jag inte hade nån mjölk som var ok. Nåja. Rivet äpple medkokat i gröten o sen skivad banan uppepå så gick det ner ändå. 
 
Solen sken så jag la mig en stund o passade på att sola. Man vet inte hur länge till värmen håller i sig. De har ju lovat sämre rätt snart. O redan nu i skrivande stund så blåser det friska vindar och är grå himmel.
 
Jag hade bestämt med en kompis att vi skulle ta ett pass med cykeln idag. 2 mil. I ett lugnare tempo än jag brukar hålla men högre än vad hon brukar hålla så det får väl anses som ett bra pass ändå.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Men oj!! Lugnt tempo?
Jag kom halva den sträckan på halva den tiden. Och jag var mer död än levande när jag kom hem 😂 Men det blev mersmak så får bli en ny runda en annan dag!

Svar: Ja nästan 4 min i snitt per km är lugnt tempo. Jag brukar sikta på strax över 3 minuter i snitt
Kalla mig M

2018-08-08 @ 20:54:10
URL: http://mamafeelingsblogg.se
Postat av: Marianne

Härligt!
Nu längtar jag efter en rejäl cykeltur, tror dock att cykeln vill ha lite omvårdnad, när nu det ska passa.

Jag brukar också koka med rivet äpple eller bär i gröten....gott!

2018-08-10 @ 00:39:48
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0