Lördag

Jag gick ut i skogen. Följde en gammal väg som stundvis knappt skymtas längre.
 
När jag var liten gick den genom djupan skog. Sen kom skogsmaskinerna och skogen blev ett kalhygge och den gamla skogsvägen kördes sönder.
 
Även om jag kunde följa vägen så långt det var möjligt så hade jag inte full koll på var jag skulle hamna. Alltså slutade jag ute på en grusväg flera hundra meter fel mot vad jag ville. Nåja. Det blev en promenad på 8 km innan jag var hemma igen. 
 
Passade på att gå förbi ett ställe där jag visste att ett antal bilar stod parkerade för evigt eller nåt sånt. 
 
Hittade en fin bil att fota. Fin i bemärkelsen att den är en gammal amerikanare. Det finns nånting vackert i förgängelsen också.

Kommentarer
Postat av: marianne cargus

Gamla övergivna bilvrak i naturen kan vara vackra, samtidigt som man kan bli lite irriterad över att folk dumpar de sådär

Svar: Den står på ägarens mark. Men lite undangömd så den inte syns om man inte vet vart man ska titta.
Kalla mig M

2018-08-27 @ 20:50:31
URL: http://marresmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0