Söndagstankar

Ojsan, det blev nån dags tystnad igen. 
 
Fredagen var ledig dag men följde med farsan på grannfruns begravning så där gick min lediga dag. Somnade o sov bort större delen av kvällen. Det tog på krafterna även fast det inte var så jätteemotionellt för mig personligen då jag inte hade såå mkt kontakt med henne så. 
 
Lördag - delad tur. Hade tänkt stanna kvar på jobbet de där timmarna mitt på dan men då var det typ enda dan som exet kunde hjälpa mig få på sommarhjulen så var ingen annan råd än pallra sig hem iaf. En timme extra i bilen till resan hem o tillbaka. Blöh. 
 
Njöt av det vackra vårvädret iaf. 16° när jag styrde kosan tillbaka mot jobbet och det höll sig så rätt länge. Knaprade sakta nedåt i tempen under kvällen men jag jobbade utan jacka hela kvällen. Den låg i bilen om utifall bara. När jag åkte hem var det bara 4° så det var lite svalare då. 
 
Kvällsjobb ikväll. Snart dags att åka. 12-22 står på schemat. 
 
 
 Få se om jag kan få njuta av en lika fin solnedgång ikväll som igår. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bea

Wow vilken solnedgång 😍

2018-04-15 @ 19:41:27
Postat av: Marianne

Der är mycket känslor på begravningar oavsett det rör en man haft mindre kontakt med, så jag förstår att du var trött.
Men så typiskt att han bara kunde den dagen, Men du fårull se det positiva att han kunde över huvud taget och att du inte jobbade hela den dagen ;)

Fin bild på solen.

2018-04-16 @ 17:04:53
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0