Fredagsfeeling

Halleluja så skönt med en kortdag på en fredag. Ännu mer najs om jag hade haft ledig helg också. Men nu jobbar jag. Delad tur imorrn och långkväll på söndag. 
 
Nåja, jag får se det som nån krona mer i ob när det är 19 timmar på jobbet en helg. Men nog hade jag kunnat komma på såå många roligare saker att fylla min helg med än jobb, jobb och jobb. 
 
Vaknade upp till en vitare värld igen. Blöh om du frågar mig.
 
Gårdagens ledighet gjorde susen iaf o jag var nästan alert idag. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bea

Nästan alert är inte pjåkigt 😄
Här kom det ca 1 dm snö i natt och blöt/tung sådan. Slasket ute på gatan sprutar in på infarten då bussarna swooshar förbi 🙈 Man får passa sig om man är ute och skottar, för dom saktar inte in eller håller ut... ofrivillig dusch fick jag härom veckan 😒
Ha en trevlig helg, även om den innefattar jobb ❤

2018-04-06 @ 16:44:33
Postat av: Marianne

Det får allt vara den sista snön som kom denna s.k vår!

Svar: Vi ska få snö ikväll igen sägs det.
Kalla mig M

2018-04-09 @ 10:10:23
URL: http://marresmams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0