znark

Jobbade igår. Sov i princip tills det var dags att åka mot jobbet. Nästan iaf. Vaknade med huvudvärk också. 
 
Tog med mig kameran till jobbet för att försöka fånga något under långrasten om lusten skulle råka infalla sig. Det blev några bilder fast inte förrän lite senare mot kvällen. Men fel objektiv på så det blev mest sudd bara. Men fångade några halmbalar på ett gärde.
När jag passerade några timmar senare fick jag lov att stanna igen för att fånga det här. 
Det hade underlättat om jag haft kamerastativet med också. Men men. Man kan inte tänka på allt. Och jag skulle ju faktiskt jobba, inte fota. 
 
Idag är jag slöhög. Brorsan kom förbi en stund med de tre små medan svägerskan gick ett varv i lingonriset ute i skogen. Hon fick ihop ett par liter iaf. Det är inte riktigt moget än.
 
Jag hade tänkt försöka städa av på nedervåningen men orken har inte infunnit sig. Men jag kanske får göra slag i saken och helt enkelt sparka igång mig själv. Bättre städa på kvällen än inte alls tänker jag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0