Dagens i-landsproblem

Det snurrar en låt i min skalle. 
 
Jag kan inte komma på vad den heter, vad det är för text i den eller vilken artist. 
 
Det är en lugn låt som jag är rätt säker att jag hört nyligen på radio eller tv. 
 
Min mobil tillåter inga fler appar just nu. Minnesbrist. Hrmmm. Annars hade jag nynnat det lilla som maler om och om igen till nån låthittarapp. 
Skjutsade sonen i morse. La mig att sova igen sen. Sov bort halva dan. Huvudvärk som ett brev på posten. Slöhögsdag idag. Inte många knop kommer bli gjorda resten av dagen heller. 
 

Kommentarer
Postat av: Eva Trillian

Tack för grattis :)
Hoppas du kommit på vilken låt det är och att huvudvärken försvann på köpet :)

Svar: Tyvärr kom jag inte på vilken låt det var. Nu har jag villat bort den för stunden med andra låtar. Huvudvärken blev mindre påtaglig men den ligger och lurar i bakgrunden.
Kalla mig M

2017-09-01 @ 19:47:38
URL: http://provtyckningar.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0