Brunch

Sovmorgon. Vaknade runt 10 sisådär. Såå trött i ögonen att jag såg suddigt.
 
Åkte till min kompis efter jobbet igår. Hämtade ett gäng grönblå ägg i olika nyanser. När jag kom hem låg den tilltänkta hönan i fel rede o låneäggen var kalla. Skithöna. Hoppas 12 stora gröna ägg kan locka att ligga kvar i rätt rede framöver. Hon kunde knappt täcka alla. Haha 
 
Jag gissar att det blir svarta individer..det var allt möjligt inkorsat o risken finns att det är brunäggstupp som befruktat o då blir det liite väl militärgrönt sen men men. 
 
Brunchen bestod av ett par smörgåsbotar med gott pålägg och en mugg kaffe.
 
Planen för dagen är att ta det lugnt o ladda batterier. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0