Blää-rup

Jag måste ta ett allvarligt snack med John Blund alltså. Eller kan man ringa samordnaren? Nånstans har det blivit fel mellan beställare - utförare. Jag vred och vände mig i en halv evighet innan jag somnade.
 
Sen vaknade jag i morse av en ulkande hund. Usch. Ut med honom fort som attans och medan han kräktes klart gick jag på toa. Lingonveckan infann sig igår. Ja inte den med fysiska lingon utan, ah ni vet. It's a bloody waste of fucking time.
 
Nåja så mkt "fucking" händer inte här men det är bra irriterande. Hormoner löser problemet med riklig mens säger alla. Ja visst. Problemet är att JAG vill inte ha hormoner som stör min väldigt känsliga balans i måendet. För jo, vad man än vill tro så fuckar hormoner med det psykiska måendet. Jag vill inte riskera det. En p-spruta för snart 15 år sen vände upp o ner på allt. EN (1) spruta. De ska fyllas på var tredje månad men den enda sprutan förstörde ett helt år med oregelbundna blödningar o ett mående som störtdök. Önskar inte min värsta fiende det. 
 
Snart dags att åka mot jobbet. 12-17 står det på schemat. Packa kakan som ska ätas på apt och en macka så jag inte svälter ihjäl innan fikat vid 15-tiden. 
 
Tjipp tjipp. Hu så inte taggad jag är. Men bara att bita ihop o se glad ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0