Torsdag

Kollapsade i soffan och sov middag som en klubbad efter jobbet. Jag hade sällskap av ett par katter också. 
 
Jag drömde så tokigt. Morsan var besviken på mig för att jag inte hade meddelat att jag nu skulle vara ledig på julafton för jag hade sagt att jag skulle jobba så hon hade tagit åt sig jobb själv sen ändrades drömmen till att jag tävlade med ett par kollegor om att hitta ett utställningskök som skulle finnas på ett område med typ skolbyggnader. Jag vaknade lagom tills vi hittade en hel radda med kök och meningen var att vi skulle välja ett. 
 
Snön som kommit de senaste dagarna är borta igen. Bara glansisen kvar. Sonen sms:ade lagom efter jag vaknat o fråga om jag var hemma och om jag isåfall kunde komma o hämta vid bussen. 2 km glansis och becksvart är lagom kul så självklart åkte jag o hämtade honom.
 
Ägarbytet har gått igenom så nu har kollohunden adressändrat. 😂 
 
Jag funderar om vi ska fira med våfflor. Inte sonens favvomat men det är enkelt om jag tar påsmix. Sonen föredrar tunnpannkaka. 
 
Ja trött är jag fortfarande fast jag vilade en dryg timme. 
 
 

Kommentarer
Postat av: sandra

sååå fin hund och knassiga drömmar haha

Svar: Tack
Kalla mig M

2017-11-23 @ 20:30:02
URL: http://www.teamkjellstrm.blogg.se
Postat av: Marie

Ja, så himla synd att snön är borta. Jag vill ju ha massor ;)
Vad som också är mindre kul är ju all gegga som nu ligger överallt = skitiga barn hem från skolan!

Grattis till ägarbytet! Hoppas du firade med något gott!

2017-11-23 @ 21:05:09
URL: http://mamafeelings.blogg.se
Postat av: marianne cargus

Glansis är inte kul...usch, nu regnade all snö bort, men det blir nog skridskobana på stallplan tids nog.
Grattis till ägarbytet

2017-11-23 @ 21:32:05
URL: http://marresmams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0