Tisdagstankar

När jag vaknade i morse var det såå lockande att bara ringa mig sjuk. Trots att jag tog två alvedon 665 igår innan jag la mig så kände jag mig sjuk. Men jag tänkte att jag har en ledig dag på schemat imorgon så jag får vila då. 
 
Med lite stöd av alvedon till frulle och en ipren på lunchen tog jag mig runt. Och konstigt nog hade jag energi kvar när jag kom hem. Planen i morse var ju att ta mig igenom dagen o sen krascha på soffan. Nu rev jag ur alla kuddar och filtar ur den istället och dammsög den rejält. Snacka om att det behövdes. Hittade några strumpor bland annat. Så sen blev det en maskin tvätt också. 
 
Nu är orken slut dock. Jag har kurerat mig med te och eukalyptushonung till kvällsfikat. Och alldeles snart tänker jag natta djuren. 
 
En sak som jag inte berättat för den lilla pralinen här hemma är att nu är det på riktigt. Jag skrev under ägarbytespapperna igår och fick mappen med hans papper idag. I hans värld har det ju varit på riktigt sen han packade sin väska och flyttade in, på obestämd tid förra våren.
Älskade lilla knasboll.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas du mår bättre idag! Kanske är vi som skickar runt cyber-förkylningar mellan varandra? ;)

Grattis också till ägarrätten nu! Även om den varit riktigt från början, så blev det ju rätt nu också!

2017-11-15 @ 10:30:23
URL: http://mamafeelings.blogg.se
Postat av: Stina

Ja nu är han din, bara din! Fast dom pralinen tror så har det ju alltid varit så, bara vi som inte tagit tag i saken!

Svar: Haha ja är det nu jag ska säga yay lite dröjande/tvekande sådär 😉.
Kalla mig M

2017-11-16 @ 19:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0