Onsdag

Ledig dag. Solen skiner. Men jag är sjuk.
 
I ett svagt ögonblick lovade jag sonen att han skulle få övningsköra i morse till stan. Det kändes sådär lagom kul i morse. Halsen hade slemmat igen under natten och kroppen protesterade. Men vi kom iväg. Planen var att sen lite snabbt åka förbi ica o köpa hem mer te och så krascha i soffan för idag är det blah.
 
Vi kom lite i senaste laget till stan så han fick fortsätta till V-ås istället. Jag tänkte att jag kunde passa på o svänga förbi Netonnet o köpa en ny fjärr till kameran men det var en hel timme kvar till öppning o jag orkade inte vänta. Det blev apoteket och Coop på Stenby bara o sen hem.
Landade i soffan med nödvändig medicin. Ja Marabou polka är medicin en sån här dag. 
 
Nu har jag avverkat engelska varianten av halvåtta hos mig (jösses) och mannen som pratar med hundar. Många åsikter om hans metoder men intressant o se hur små signaler som kan räcka för att en hund ska explodera eller inte. Lite Dr Phil på det så ... 
 
Det kan nog bli så att jag slumrar en stund eller två också.
 

Kommentarer
Postat av: Bea

Choklad är underskattad som medicin. Och dessutom med polka i... jamen, nu MÅSTE du ju bli frisk! Fortsätt krya på dig och hoppas helsiket ger med sig snart <3

2017-11-15 @ 13:34:07
Postat av: Marianne

Men är det din tur nu att ligga under filten...din stackare, krya på dej..

Svar: Tack, ja nu är det förkylt även här.
Kalla mig M

2017-11-15 @ 21:03:56
Postat av: Marie

Men krya på dig! Vi snörvlar väl i kapp i varsin soffa på varsitt håll! Jag tycker lite synd om oss faktiskt! Kram!

Svar: Jag kravla mig iväg till jobbet faktiskt. Men det var lockande att stanna hemma.
Kalla mig M

2017-11-16 @ 09:29:05
URL: http://mamafeelings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0