och så en rubrik

Och så blev det en sån där tystnad på bloggen igen.
 
Jag har inte riktigt orkat med. 
 
Jobbade i helgen. Var till graven i fredags och fixade till den i pannlampans sken. Undrar om nån såg mig. Tssss
Tände ett ljus i minneslunden för alla de andra.
 
Lördagen har jag ju redan bloggat om förvisso. 
 
Söndagen gick väl aningens bättre än lördagen vad gäller jobbet iaf. Alla besöken tog aningens kortare tid än dagen innan och jag behövde inte anstränga lilla hjärnan exakt lika mkt. Efter jobbet kom syrran över en stund på lite fika. 
 
Igår var det vackert väder på förmiddagen. 
Jag tog det lugnt på fm och fixade och donade med djuren innan jag sen åkte in till stan för ett par timmars handledarforum. Jag är "utbildad" elevhandledare och ett par gånger om året bjuds vi in till träff med alla andra handledarna inom kommunen. Alltid nyttigt att få lyssna, prata, ställa frågor ...
 
Idag har jag övningskört med sonen in till stan på fm. Sen luftade jag kameran en snabbis eftersom det var dis och frost idag och ingen sol alls. Jag har inte riktigt kollat igenom bilderna. Bara snabbgluttat men jag känner mig inte riktigt inspirerad för stunden alls.
 
Farsan ringde igår och bad mig komma förbi idag och hjälpa honom leta fram ett mobilnummer till en bekant. Kameran kom med in där också. Asta fastnade på bild.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marianne

Jag tycker du har fullt upp med saker hela tiden...jag fattar inte hur du orkar;)
Kissen är så fin, påminner mej om min Otiz, han är borta sen snart 2 år...:(

Svar: Det gör jag ju inte heller. 😂 Kollapsar ju mellan varven.
Kalla mig M

2017-11-07 @ 21:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0